TOLBADGE VOOR NEDERLANDSE VAKANTIEGANGERS ENORM IN TREK

Blijdatikrij.nl kan nog volop leveren, zonder oponthoud langs de files bij peages

De tolbadge voor Nederlandse vakantiegangers die naar Frankrijk gaan, is een groot succes. De badge die een snelle tolbetaling mogelijk maakt en dus een hoop oponthoud bij de peages voorkomt, is zo populair dat alleen Blijdatikrij.nl de tolbadge nog kan leveren.

Pal voor de zomer introduceerden ANWB en Blij dat ik Rij gelijktijdig de tolbadge voor Nederlandse automobilisten. ANWB levert uitsluitend via zijn winkels, Blij dat ik Rij verkoopt de voorziening alleen online. De populariteit van de badge heeft er toe geleid dat de ANWB inmiddels door zijn voorraad tolbadges voor Frankrijk heen is. Blij dat ik Rij, een organisatie die automobilisten gemak en voordeel biedt, heeft nog voldoende voorraad en levert binnen 6 tot 8 werkdagen.

Benno Nekeman, initiatiefnemer van Blij dat ik Rij: "De populariteit van de badge komt niet geheel onverwacht. Het is voor velen toch een enorme ergernis om steeds weer in de file te staan bij die tolpoorten. Onze tolbadge maakt een snelle betaling en een spoedige doorgang mogelijk omdat de auto door de poorten wordt herkend en er automatisch een maandelijkse afrekening plaatsvindt. Deze voorziening was altijd al voor de Franse automobilisten beschikbaar, maar sinds deze zomer dus ook voor Nederlanders. Dankzij deze simpele transponder kan de snelle en fileloze baan worden gekozen. Ook campers en caravans kunnen profiteren.”

Blij dat ik Rij heeft de tolbadge niet alleen ruim beschikbaar, de instantie zorgt samen met de Franse badgeprovider AREA ook voor een Nederlandssprekende klantenservice. De kosten van de badge zijn eenmalig € 11,-. De tolgelden zijn gelijk aan de tarieven bij contante betaling. Alleen bij gebruik van de tolweg worden de kosten via een maandelijkse factuur in rekening gebracht. Die factuur kost € 1,60 en kan automatisch per bank betaald worden.

De tolbadge is via de website Blijdatikrij.nl te bestellen. Na aanmelding wordt hij binnen 6 tot 8 werkdagen thuisbezorgd en kunnen het blije rijden en een relaxte vakantie beginnen. Blij dat ik Rij zal in de toekomst nog meer initiatieven uitrollen die het autorijden aangenamer en betaalbaarder maken. Meer informatie over de organisatie en de tolbadge is te vinden op http://blijdatikrij.nl/tol/blijdatikrij.

Einde bericht

Contact:

Voor vragen over dit bericht of Blij dat ik Rij kunt u contact opnemen met Benno Nekeman op 06-10 88 57 60. U kunt ook een bericht sturen naar [email protected].